ח"כ טלי גוטליב: "נתניהו עושה טעויות"

אסתי פלד 3 Comment on ח"כ טלי גוטליב: "נתניהו עושה טעויות"

ח"כ טלי גוטליב לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "ראשי הקואליציה הם פחדנים. באופוזיציה תמיד יכעסו, הם ימשיכו להפגין, הם לא רוצים אותנו בשלטון. כשנתניהו קיבל על עצמו לא לדבר, הוא עשה טעות" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתום ישיבה ארוכה, ראשי הקואליציה הודיעו הלילה, כי רוב חוקי הרפורמה במערכת המשפט יידחו למושב הקיץ של הכנסת. ח"כ טלי גוטליב מהליכוד, התראיינה לבצלאל קאהן ולדוד חכם ב"מהדורת הבוקר", ותקפה בחריפות את ההתקפלות המבישה.

"אני בתחושת אכזבה מאוד גדולה, אני לא יכולה לסבול כניעה. אני מוכנה להכיל פשרה, לא כניעה. הרפורמה לא תתממש במושב הזה וגם לא במושב הבא" פתחה גוטליב. "חז"ל אמרו 'אמור מעט ועשה הרבה', כאן אמרו הרבה ועשו מעט. הרפורמה כבר לא תהיה. כנראה חז"ל תמיד צודקים בסוף".

"החרדים הלכו לקלפי וקיבלו משרדים חזקים להשפיע לציבור שולחיהם, הם הרוויחו כשהלכו לקלפי" הוסיפה. "ראשי הקואליציה הם פחדנים. באופוזיציה תמיד יכעסו, הם ימשיכו להפגין כי הם בכלל לא ידעו על מה הם הפגינו, הם לא רוצים אותנו בשלטון".

"אם ממילא השמאל ממשיך להפגין, הימין צריך להפגין משילות. אני חלק ממשמעת קואליציונית, ואצביע על מה שיעלה. כרגע אין לי במה לתמוך, כי החוקים לא יעלו להצבעה" אמרה בזעם.

"השמאל מצליח להפחיד את הימין, אני חוששת רק מהקב"ה. אני לא חברת ממשלה ולא יכולה להחליט, אני חברת כנסת. אני לא חוששת לומר שהקואליציה עושה צעד שגוי. נתניהו קיבל על עצמו לא לדבר, הוא עשה טעות, שהקשיב לשלטת הסתרים גלי בהרב מיארה" כך ח"כ גוטליב.

האזינו לריאיון הסוער:



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    צודקת לחלוטין
    אין משילות אמיתית לממשלות ישראל
    בין מימין ובין משמאל
    השילטון נמצא בידי האנרכיסטים

  2. 2

    הדברים נכונים
    אבל לא נשכח מה היה אילו הצד השני היה מנצח בבחירות
    קודם כל היה חילול ה' שעולה שלטון שמכריז מלחמה בה' ובתורתו
    וגם היה יכול להיות בהחלט גרוע יותר גזירות חדשות של ליברמן ומה לא..
    לכן גם אם מתלוננים שלא השתפר עדיין כלום אבל צריך לזכור מה היה יכול להיות אילו..